balk

Contact Ferratum: Snel & eenvoudig minilening advies

Wij helpen u graag!

Om u zo snel en voordelig mogelijk van dienst te zijn bij vragen, verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het contactformulier zodat we u direct kunnen helpen (tijdens kantoortijden).

De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Contact formulier

Als u vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijk het onderstaand contactformulier in te vullen. In het korte menu kunt u een keuze maken met betrekking tot het onderwerp.

Let op: wij verzoeken u het referentienummer te vermelden, waardoor u per omgaande de gevraagde informatie ontvangt. Zonder vermelding van het referentienummer kan de verwerking van uw email langer duren.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

E-Mail

Voor vragen en opmerkingen verzoeken wij u vriendelijk het bovenstaande contactformulier in te vullen. Ons gespecialiseerde klantenservice team is u graag van dienst indien u vragen en/of opmerkingen heeft. Wanneer u ons een e-mail stuurt, streven we ernaar u dezelfde dag van antwoord te voorzien!

 

Ons adres

Saldodipje S.L.

Avenida de Brasil, número 17, 10,

F&G 28020 Madrid

Spanje

Heeft u een klacht?

Saldodipje S.L. hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Wanneer u ontevreden bent met de service die u van Saldodipje S.L. heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk een email toe te zenden naar klachtenregeling@saldodipje.nl met de volgende informatie;

  • Uw naam
  • Onderwerp: Klacht + uw referentienummer
  • Mobiel nummer
  • Referentie nummer
  • Uw klacht of opmerking

Verstuurt u uw klacht liever per post? Stuur dan een brief met de boven vermelde informatie naar:

Saldodipje S.L.

Avenida de Brasil, número 17, 10,

F&G 28020 Madrid

Spanje

U zult per direct een ontvangstbevestiging ontvangen en wij anticiperen dat u binnen 5 werkdagen antwoord zult ontvangen van onze Kwaliteitsmedewerker. Het kan soms langer duren om volledig onderzoek te doen, als dit het geval is hebben wij in totaal 8 weken de tijd om volledig onderzoek te verrichten en tot een beslissing te komen over uw klacht. Dit heet ‘’final resolution’’.

Indien de klacht niet wordt opgelost, kunt u deze voorleggen via het Europees Platform Online Geschillenbeslechting via onderstaande link:

http://ec.europa.eu/odr