balk

Contact Ferratum: Snel & eenvoudig minilening advies

Wij helpen u graag!

Om u zo snel en voordelig mogelijk van dienst te zijn bij vragen, verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het contactformulier zodat we u direct kunnen helpen (tijdens kantoortijden).

De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Contact formulier

Als u vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijke onderstaand contactformulier in te vullen. In het korte menu kunt u een keuze maken met betrekking tot het onderwerp.

Let op: wij verzoeken u het referentienummer te vermelden. Hierdoor ontvangt u per omgaande de gevraagde informatie. Zonder vermelding van het referentienummer kan de verwerking van uw email niet op dezelfde dag plaatsvinden.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

E-Mail

Voor vragen en opmerkingen verzoeken wij u vriendelijk het bovenstaande contactformulier in te vullen.Ons gespecialiseerde klantenservice team is u graag van dienst indien u vragen en/of opmerkingen heeft. Wanneer u ons een e-mail stuurt, streven we ernaar u dezelfde dag van antwoord te voorzien!

 

Ons adres

Suite 318
25 Goodlass Road
Liverpool
Merseyside
L24 9HJ
Verenigd Koninkrijk

 

Heeft u een klacht?

Ferratum UK hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg
op prijs.

Wanneer u ontevreden bent met de service die u van Ferratum UK heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk een email toe te zenden naar klachtenregeling@ferratum.co.uk met de volgende informatie;

  • Uw naam
  • Onderwerp: Klacht + uw referentienummer
  • Mobiel nummer
  • Referentie nummer
  • Uw klacht of opmerking.

Verstuurt u uw klacht liever per post? Stuur dan een brief met de boven vermelde informatie naar:

  • Ferratum UK Ltd
  • Suite 318, 25 Goodlass Road,
  • Liverpool, Merseyside,
  • L24 9HJ, Verenigd Koninkrijk

 

U zult per direct een ontvangst bevestiging ontvangen en wij anticiperen dat u binnen 5 werkdagen antwoord zult ontvangen van onze Kwaliteitsmedewerker. Het kan soms langer duren om volledig onderzoek te doen, als dit het geval is hebben wij in totaal 8 weken de tijd om volledig onderzoek te verrichten en tot een beslissing te komen over uw klacht. Dit heet ‘’final resolution’’. Indien u ontevreden bent met de beslissing kunt u contact opnemen met de Financial Ombudsman Service of via het Alternatief/Online Dispute Resolution platform;

 

Heeft u een klacht over GFGM?

Heeft u klachten over GFGM, dan verzoeken wij u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met GFGM. Dit kunt u doen via de email: klantenservice@gfgm.ee.