balk

Contact Ferratum: Snel & eenvoudig minilening advies

Wij helpen u graag!

Om u zo snel en voordelig mogelijk van dienst te zijn bij vragen, verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het contactformulier zodat we u direct kunnen helpen (tijdens kantoortijden):

De klantenservice is geopend van:

- maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
- zaterdag  van 11.00 uur tot 15.00 uur

Contact formulier

Als u vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijke onderstaand contactformulier in te vullen. In het korte menu kunt u een keuze maken met betrekking tot het onderwerp.

Let op: wij verzoeken u het referentienummer te vermelden. Hierdoor ontvangt u per omgaande de gevraagde informatie. Zonder vermelding van het referentienummer kan de verwerking van uw email niet op dezelfde dag plaatsvinden.

E-Mail

Voor vragen en opmerkingen verzoeken wij u vriendelijk het bovenstaande contactformulier in te vullen.Ons gespecialiseerde klantenservice team is u graag van dienst indien u vragen en/of opmerkingen heeft. Wanneer u ons een e-mail stuurt, streven we ernaar u dezelfde dag van antwoord te voorzien!

 

Ons adres

Suite 318
25 Goodlass Road
Liverpool
Merseyside
L24 9HJ
Verenigd Koninkrijk

 

Heeft u een klacht?

Ferratum UK hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg
op prijs.

Wanneer u ontevreden bent met de service die u van Ferratum UK heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk een email toe te zenden naar klachtenregeling@ferratum.co.uk met de volgende informatie;

  • Uw naam
  • Onderwerp: Klacht + uw referentienummer
  • Mobiel nummer
  • Referentie nummer
  • Uw klacht of opmerking.

Verstuurt u uw klacht liever per post? Stuur dan een brief met de boven vermelde informatie naar:

  • Ferratum UK Ltd
  • Suite 318, 25 Goodlass Road,
  • Liverpool, Merseyside,
  • L24 9HJ, Verenigd Koninkrijk

 

U zult per direct een ontvangst bevestiging ontvangen en wij anticiperen dat u binnen 5 werkdagen antwoord zult ontvangen van onze Kwaliteitsmedewerker. Het kan soms langer duren om volledig onderzoek te doen, als dit het geval is hebben wij in totaal 8 weken de tijd om volledig onderzoek te verrichten en tot een beslissing te komen over uw klacht. Dit heet ‘’final resolution’’. Indien u ontevreden bent met de beslissing kunt u contact opnemen met de Financial Ombudsman Service of via het Alternatief/Online Dispute Resolution platform;